در آرزوی مادرشدن

در آرزوی مادر شدن

1398/11/29 13:53
نویسنده : خانم عین گاف
39 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم ...

عنوان وبلاگ گویای همه ی اون چیزیه که با اون زندگی میکنم و در حال حاضر تبدیل شده به یکی از هدف های مهم زندگیم.....

شاید مادر شدن برای خیلی ها براحتی اتفاق افتاده و به قول خودشون یهو چشم باز کردن و دوتا بچه کنار خودشون دیدن ...

ولی رسم دنیا اینه یک چیزی رو خیلی دوست داشته باشی دیرتر بهش میرسی و درراهش باید فقط دست به دامن خود خدای مهربون بود....

البته به قول خانم دکتر دیر نشده و جوانی و وقت داری ولی من همیشه در مواجه با چنین صحبتی توی دلم میگم

کی میگه دیره یا زوده وقتی همه ی امور دست خداست وقتی مرگ و زندگی دست خداست شاید من یک لحظه بعد رو هم نبینم

پس همیشه برای کار های مهم دوره ....

اما توی این مسئله و فرزند دار شدن حقیقتا معتقدم به خواست خدای حکیم که تا خودش نخواد نمیشه..

ولی  از اونجایی که یک حسی درونم بوجود اومده و انگار یک احساس نیازیه به مادر شدن مادری کردن ...

سعی تلاش خودم رو خواهم کرد ...ان شاالله......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)